loading...

راهنماي سفر و گردشگري

همه چيز درباره سفر

بازدید : 40
11 زمان : 1399:2

نكات واجب هجرت به تايلند

نكات حتمي مسافرت به تايلند , كليه چيز در رابطه تايلند

در حالتي كه قصد مسافرت به تايلند با تور تايلند ارزان قيمت را داريد و در هم اكنون بستن چمدان هاي خويش مي باشيد يا اين كه اين كه قصد داريد در آتي اي در حدود تايلند هجرت نماييد پس درين مقاله با ما همراه باشيد تا تمام نكاتي كه براي داشتن يك هجرت راحت و اصولي و سواي دردسرهايي كه در كشوري بيگانه و با آداب و رسوم مختص مردمان تايلند , و هر آنچه كه براي لذت بردن از مهاجرت تايلند نياز داريد را براي شما بازگو كنيم . يك سري از نكات بايستي پيش از مسافرت به تايلند رعايت شود و يك سري مورد ها كه بايستي در تايلند رعايت نماييد را براي شما ليست مي‌كنيم .

درصورتي كه قبلي از سفرتان به تايلند نكاتي را رعايت نمائيد بي ترديد سفري راحتتر و مقرون به صرفه خيس و اما ديدني خيس خواهيد داشت . از جمله اين نكات موردها تحت ميباشند :

رواديدِ تايلند

نيازهاي مهاجرت شما به تور تايلند در تراز نخستين پاسپورتي است كه دست‌كم ۶ الي ۷ ماه اعتبار داشته باشد و رواديدِ شما كه مي بايست قبلي از مهاجرت تهيه و تنظيم نماييد و هدفتان از مهاجرت به تايلند مشخص و معلوم فرماييد و به برهه زماني رواديدِ خويش اعتنا فرمائيد زيرا در حالتي‌كه بيشتر از اين زمان در تايلند بمانيد بايستي حتما رواديدِ خويش را تمديد نمائيد كه اما اين كار دردسرهاي خويش را به همراه داراست .

زمان مطلوب براي مشاهده از تايلند

درصورتي كه با هواي ابري و گرم و مرطوب مشكلي نداريد پس در هر زمان از سال ميتوانيد به‌اين مرز و بوم خوشگل هجرت فرماييد البته در شرايطي كه نمي‌خواهيد گرما چندان اذيتتان نمايد يا اين كه اين‌كه چندروز پياپي بخاطر باران در اقامتگاه خويش بمانيد , شايسته ترين فصل مهاجرت به تايلند براي شما ميتواند اوايل فصل‌پاييز تا آخرها ارديبهشت باشد .

سفارش مولف : مركزها خريد تايلند

با خويش پول همگاني تايلندي همراه داشته باشيد و اما

نكات مهاجرت به تايلند

وسايل مايحتاج براي مهاجرت به تايلند

از ساير لازمات هجرت به تايلند وسايل هجرت است كه در بخش اعظم سفرها مشترك مي باشند نظير چمدان و كوله پشتي و وسايل الكتريكي موردنياز , وسايل تصحيح , وسايل آرايشي و بهداشتي و كفش و خرقه . البته در هجرت به تايلند به دليل آب و هواي يگانه آن خوبتر است كه جامه هاي مطلوب اين مملكت كه دربرگيرنده جامه هاي نخي و راحت و كفش هاي سبك و مطلوب پياده روي مي‌باشند را همراه خويش داشته باشيد . كرم ضدآفتاب و كرم يا اين كه دستبند مطلوب براي دوركردن پشه ها و خرقه هاي شنا و منحصر به فرد كنار دريا از جمله وسايلي مي باشند كه براي مهاجرت به تايلند , نياز داريد .

واكسيناسيون قبلي از مسافرت تايلند

به دليل آب و هواي گرم و مرطوب تايلند و وجود پشه هاي مضاعف و سوسك ها , خوب تر است كه قبلي از مسافرت به تايلند حتما از اين‌كه تمام واكسن هاي زمان بچگيتان را زده ايد , اطمينان داشته باشد . اما اين صرفا يك احتياط است .

امنيت در تايلند

امنيت از جمله مسايلي است كه ذهن هر توريسم را وقتي كه قصد مهاجرت دارااست سرگرم خويش مي نمايد . صراحت دارد كه گهگاه خبرهاي ناخوشايندي از مسافران در كشورهاي متعدد و من جمله تايلند و دردسرهايي كه براي اين اشخاص پيش مي‌آيد , به گوش مي‌رسد , ولي بايستي بدانيد كه مقامات مرز و بوم تايلند به دليل گردش گر پذير بودن اين مرزوبوم , همواره تمام عملكرد خويش براي امنيت مسافران از كشورهاي فرنگي را به كار ميگيرند و در‌حالتي كه كه خويش شما نيز شخصي محتاط باشيد و اصول اخلاقي و احترام به آيين و فرهنگ و تمدن و مقدسات مملكت مذبور را رعايت فرمائيد , بي ترديد سفري امن و دلپذير خواهيد داشت .

تمدن و آداب مردمان تايلند

تايلند به ميهن لبخند پر اسم و رسم است به دليل بخشندگي و خونگرمي مردمانش . آن ها مدام حتي‌در وضعيت

تايلند

به نيز لبخند مي زنند . در شرايطي كه مردمان تايلند در خيابان جلوي شما‌را گرفتند و خواستند با شما عكس يادگاري بندازند ابدا تعجب نكنيد . مردمان تايلند به دليل سنتي بودن بيشتر آن ها و پايبنديشان با آداب بودا و ولي احترام زياد زيادشان به سلطنت مرزو بوم و خانواده سلطنتي , مي توان بيان كرد كه مقداري اساسي ميباشند بدين ترتيب در زمان زمان مسافرت خويش در‌اين ميهن , همت نماييد كه به مردمان و آداب اين مردمان و ولي به سلطنت و خانواده سلطنتي به طور كامل احترام بگذاريد تا بتوانيد سفري به طور كامل ايمن و آهسته داشته باشيد . يك نكته فراوان با اهميت از فرهنگ وتمدن مردمان تايلند اين است كه هنگام ورود به منزل مردمان تايلند و يا اين كه هنگام ورود به معابد زيباي اين سرزمين حتما كفش هاي خويش را در آوريد , چون اين نماد احترام به مردمان تايلند است .

جالب هاي تايلند

صحت دارد كه انگيزه از هر مسافرت تفريحي در واقع گشت و گذار و لذت بردن از مقصد است , مسافرت به تايلند نيز بي ترديد از اين قاعده جدا نيست . البته در هجرت خويش به تايلند مكان ها و بخش هايي موجود هست كه به شما پيشنهاد ميكنيم حتما از آن ها ديدن نمائيد از جمله اين مكانها , معابد دوچندان زيباي تايلند مي‌باشد كه به دليل آئين پيروز مردمان اين مرزو بوم كه بودايي ميباشد , در هرجا از مرزو بوم تايلند و بخصوص در پايتخت اين مرزوبوم يعني بانكوك , در هر خيابان و محله ميتوانيد يك محل عبادت خوشگل براي ديدن پيدا فرماييد . البته به شما سفارش ميكنيم كه مجسمه هاي ريز و درشت بودا كه در اشكال حالات و رنگها وجود دارا‌هستند را از دست ندهيد . به خصوص مجسمه وات فو در بانكوك و مجسمه سپيد پوكت و تنديس نشسته در شهر كوساموئي را حتما ملاحظه كنيد . ديدني است بدانيد كه تنديس وات موانگ در حوزه‌ اي در شمال بانكوك حدود ۹۲ متر طول دارااست

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 2385
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی